THE CONFESSION

skrivet: 2011-03-11 ♥ 11:00:00
Min 24-favvis Kiefer Sutherland ska tydligen göra webbtv-karriär. Nya projektet The Confession har premiär på Hulu.com den 28:e mars. Kiefer spelar en yrkesmördare som bestämmer sig för att besöka en kyrka på julafton och bekänna alla sina synder för en präst (John Hurt). Tydligen får man se alla hans berättelser som tillbakablickar och med tiden utvecklas karaktärerna till mer komplicerade än vad man först trott.

Avsnitten kommer att vara fem minuter långa. Hur många som kommer att sändas vet jag inte och det är fortfarande oklart om vi i Sverige kommer att kunna titta på avsnitten (jag kunde inte ens få igång ett videoklipp från sidan för att jag inte satt i USA) men jag ska i alla fall hålla utkik. Trailer följer nedan.


Kommentarer
aidi.:

svar: Tack! :)

2011-03-11 ♥ 11:31:35
blogg: http://aidilutt.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal