TV-SPELSKVÄLL

skrivet: 2011-03-18 ♥ 23:30:39
Jag har haft en jättemysig kväll. Först åt vi god mat och tittade på deckare och sedan fastnade vi i tv-spelet. Och vi ska nog fortsätta spela en stund till innan vi går och lägger oss. Jag har ju, som ni säkert läst, haft en skitdag idag men nu är jag på bättre humör och ser jättemycket fram emot morgondagen. Det blir god frukost, träning, fika och såklart en god middag. Så egentligen borde jag hoppa i säng direkt så jag kan sätta igång med allting. :D


Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Hej! :D

Nu är vinnaren av ett par valfria strumpor från Sock Designers utsedd.

Kika in och se vem som vann:

http://adaras.se/2011/march/utkast-mars-19-2011.html#comment



Tack för att du var med och tävlade! Hoppas du vill delta i fler tävlingar.

Puss & kram! <3

2011-03-19 ♥ 13:59:03
blogg: http://adaras.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal