2011.11.18

skrivet: 2011-11-18 ♥ 12:49:33
Jag tänkte precis skriva "god morgon" men så kom jag på att tiden har gått lite fortare än så. Jag har ju både ätit frukost och lunch, fikat, duschat, pluggat och pysslat med hyllan. Lovar att visa den jättesnart! Allt är klart förutom uppsättning på väggen och vore det inte för min pojkväns nedrans jobb skulle vi kunnat börja med det nu men vi får helt enkelt vänta tills imorgon istället. Buhu.

Jaja, nu ska jag fortsätta plugga/pyssla här hemma. Jag har rätt så mycket att läsa igenom tills nästa vecka så jag tänkte börja redan idag när Niklas ändå jobbar. Men oroa er inte, jag har en inplanerad fikapaus i eftermiddag och på hemvägen från den ska jag köpa med mig fredagsgodis hem. Så det blir allt lite mys också! (Och nej, vi vann ingenting på Bingolotto igår. Men jag var SJUKT nära en resa till Kuba. Gissa vem som blev sur som en citron!)

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal