2011.10.27

skrivet: 2011-10-27 ♥ 22:21:52
Nu har jag avverkat första seminariet av en ny kurs. Det var både roligt och intressant och för första gången på länge kände jag att jag lärde mig något. Det är ett intensivt tempo men jag ska verkligen försöka att hänga med i svängarna samtidigt som jag läser två andra kurser. - Det får helt enkelt bli lite kaotiskt denna hösten. Det är nog meningen att det ska vara så.

Ikväll sitter jag i soffan bredvid min boyfriend och spelar nya Battlefield 3. Jag är alldeles för trött i huvudet för att kunna ta in mer information så lite pang-pang passar perfekt. Imorgon ska jag ut på en promenad, plugga LITE ryska och sedan fira helg. Det är jag värd.


Kommentarer
Annica:

Åhh vad kul ;)

2011-10-27 ♥ 22:46:56
blogg: http://anniicanilsson.blogg.se/
sevendaysaweek:

sv: tack så mycket! Den är supergod, lovar!

2011-10-28 ♥ 07:34:52
blogg: http://www.sevendaysaweek.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal