SHOPPINGUTFLYKT

skrivet: 2011-10-15 ♥ 10:14:53
Hej hopp! Här sitter jag fullt påklädd, sminkad och redo för att sticka iväg på en liten shoppingutflykt med min boyfriend. Bara vi två. Känns som evigheter sedan vi gjorde något tillsammans bara han och jag så det ska bli riktigt mysigt. Jag ska bland annat kolla in julpappersarkutbudet till julkort som jag måste börja pyssla med snart och kanske spontanshoppa någon fin sak till hemmet när jag ändå håller på. Nu ska jag packa väskan så vi kommer iväg. Puss.

PS. Ska berätta lite mer om gårkvällen när jag kommer hem. Har lite bilder också men hinner inte lägga upp dem nu.


Kommentarer
COLORSPLASH:

fin tröja, vart har du köpt den? :)

2011-10-15 ♥ 16:50:45
blogg: http://colorsplash.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal