SUNDAY MORNING

skrivet: 2011-10-16 ♥ 09:31:41
Jag älskar att vakna upp på söndagar. Även om man har tusen saker på agendan är det ändå lugnt på något sätt. Söndag är söndag, liksom. Det man inte hinner är liksom ingen fara. Och dessutom får man helgmysa samtidigt som man bockar av alla tråkiga måsten.

Idag steg jag upp halv åtta, gick raka vägen in i vardagsrummet med MacBooken och satte på nya Vampire Diaries-avsnittet The Reckoning. Där låg jag i en timma med världens västa tv-serie på skärmen och myste under en filt - perfekt start på dagen! Nu har även älsklingen vaknat och vi har ätit bagerifrukost i köket.

Nu ska jag skriva klart en uppgift som har deadline ikväll - men det känns helt okej. För jag vet att en kylig promenad i solskenet väntar mig när jag är klar. Och då ska jag sparka löv i min nya parkas.

(Bilder på gårdagens shopping kommer under dagen.)


Kommentarer
Cyt:

Du beskriver det då himla fint!

2011-10-20 ♥ 08:59:17
blogg: http://Lennhammer.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal