HYPNÔSE DRAMA

skrivet: 2011-09-11 ♥ 19:00:00
Nu har jag använt och testat Lancômes mascara Hypnôse drama i cirka en månad och tänkte skriva en liten recension. Jag använder vanligtvis den vanliga Hypnôsemascaran eftersom den ger fina, täta, tjocka och långa fransar. Dramavarianten ska dock vara snäppet "värre" och göra fransarna ännu längre och tätare men jag har inte vågat mig på den tidigare pga den oregelbundet formade borsten (den vanliga hypnôsemascaran är helt rak).

Så hur lyder domen? Mascaran är otroligt svåranvänd. Man ska sicksacka och snurra borsten samtidigt och formulan är väldigt våt vilket betyder att fransarna nästan hinner rakna innan de torkar. Jag har dock lärt mig att bemästra den efter en månad MEN skulle aldrig kunna använda den ensam utan får alltid jämna ut fransarna med den vanliga Hypnôsemascaran. Så nja... är lite osäker på om jag kommer att köpa den igen. Men den håller vad den lovar - om man är villig att träna!


Kommentarer
Anonym:

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 80kr !

2011-09-11 ♥ 19:55:12
beccis:

vad gör du ikväll? :)

2011-09-11 ♥ 21:48:37
blogg: http://rebeccaharkonen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal