MONDAY MORNING

skrivet: 2011-09-26 ♥ 11:46:49
Hej bloggen. Jag har precis kommit hem från världens långsammaste besök på stan. Alla kassor tog flera minuter trots att man var bara var tvåa eller trea i kön. Egentligen spelar det ju ingen roll men jag hade bråttom hem till tvättstuga och studier så därför blev jag lite stressad. Hursomhelst har jag hunnit ta mig en fika, köpa ett pannband till mina frusna öron och köpa ÅRETS FÖRSTA JULKLAPP. Hihi. Man måste vara ute i god tid annars tar de bästa grejerna slut! ;)





Nu ska jag plocka fram böckerna och läsa om verbaspekter. Med andra ord borde jag ha köpt med mig en megastor godispåse men förhoppningsvis går det ändå...

Kommentarer
Adara Magazine - vinn biljetter till Britney Spears!:

Redan!? :D Shit borde också börja köpa julklappar redan nu! Blir alltid så stressigt i december ju. ^^



sv: tack så mycket! :D

2011-09-26 ♥ 18:24:10
blogg: http://adaras.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal