LITEN LISTA

skrivet: 2011-09-15 ♥ 22:17:00
Som en avslutning på denna dagen kör vi en liten frågelista. Jag har inte så mycket nytt att berätta förutom att jag skriver för fullt här hemma. Ena inlämningsuppgiften är klar och inlämnad och nu är jag snart färdig med nummer två. Wiiieee. Men hursomhelst, här kommer listan:

Vad är den äckligaste mat du vet?
Något som jag absolut inte fattar grejen med är sardeller. Usch!

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Alltså, jag är stolt över allt som jag lyckas med och det kan vara allt från att gå på en anställningsintervju utan att bryta ihop till att sköta leverans och logistik på ett världsledande företag (båda - check!). Jag lever efter regeln att jag kan klara allt bara jag vill och när jag övervinner motgångar - då blir jag stolt.

Vad ångrar du i livet (om något)?

Att vi inte fotograferade min balklädsel lite mer när det begav sig.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Mycket strumpbyxor med kort kjol, kängor, kortare koftor, lager-på-lager, mössor, fina halsdukar, ponchos och fuskpälsdetaljer.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Det är nog min röda FCUK-kappa som jag köpte förrförra året. Och den kommer att hänga med i år igen. Älskar den!

Har du någon oanad talang?
Jag har skrivit det förut men får väl dra till med samma svar igen; jag är rätt bra på att sjunga. Och att skjuta i prick.

Vad gjorde du i helgen?
Jobbade en hel del, fikade lite grann, såg på film, åt tacos, kramades och myste.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Skriva klart den sista ryskauppgiften och lämna in den, posta ett brev, köpa en födelsedagspresent, stryka tvätten som hänger på en stol i köket och försöka se det nya Vampire Diaries-avsnittet.

Vad har du på dig just nu?
Rödrutiga pyjamasshorts med tillhörande Hello Kitty-tshirt. Mys!

Senaste låt du lyssnade på?
Bruno Mars - Grenade

Bästa skönhetsknep?
Sov inte med smink!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Kan vi kalla det sliten-preppy? Typ slitna jeans, kängor och kavaj. Det tycker jag är skitsnyggt!

Och fulast?

Det finnst ju såklart massa fula klädstilar typ lång skinnjacka och ljusa jeans men huvudsaken är att man ser hel och ren ut. Alla har inte förutsättningar till att köpa en helt ny garderob varje säsong men alla kan bannemej tvätta sig!

Vem saknar du?
Just nu saknar jag nog min mamma mest! Vi har inte kunnat ses på jättelänge eftersom jag varit sjuk och hon är smittkänslig.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att få vara lycklig (i ett franskt slott med hela min familj inhuserad). ;)
Bästa boken nånsin?

Lätt fråga - Franz Kafkas Processen. Älskar den!

Vilka tidningar läser du?

ELLE, Isabellas och någon enstaka Hänt Bild.

Vad önskar du att du var bättre på?
Att berätta historier. Men det går bara inte. Inte ens min pojkvän vill lyssna på mig, haha.

Är du religiös?
Nej. Däremot är jag ganska andlig.

Vad är din största rädsla?
Ensamhet.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

"Dönick." Kanske inte så elakt i sig men det kom från en lågstadielärare...

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Det är ju kanske lite hemligt. Fast skitsamma - om jag får en tjej: Isabel och om det blir en pojk: Aleksej.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Jag gillar Chryslerbilarnas front men föredrar nog ett stort Hummerchabrak. Om jag nu får välja och vraka hur jag vill.

De tre finaste sms du fått i år?

Jag kommer inte på några specifika men ibland trillar det in peppsms från vännerna som bara älskas! Men ibland kan det duga med ett "din tur" från pojkvännen när vi spelar Wordfeud på olika håll. Det är jävligt fint om man analyserar det lite djupare. ;)

Kommentarer
Magdalena Sixten:

Tack! :)

2011-09-16 ♥ 09:34:51
blogg: http://varldsvan.blogg.se/
beccis:

vad tycker du om min outfit idag? :)

2011-09-16 ♥ 11:19:48
blogg: http://rebeccaharkonen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal