Bokhögen

skrivet: 2012-08-15 ♥ 13:38:01
Den här högen ligger och väntar på att bli utläst. Ja, förutom boken Turkey och Rysk Dagbok i och för sig. De ligger mest där på grund av lathet. Memed, my hawk läser jag just nu (och älskar den!), Europas skam har jag läst ungefär halva och den ryska längst upp har jag också börjat i men tröttnat på. Egentligen gör högen mig aningen stressad men med tanke på att jag blir arbetslös snart är det ju faktiskt bara bra med lite sysslor som ligger och väntar på mig där hemma. 
 

Kommentarer
Marie:

Jag älskar bokhögar! Men jag känner också igen den där lätt stressade ångestkänslan. Du har dock mycket gott att se fram emot i den där högen tror jag;)

Svar: Haha, oja, självklart. Men jag har ju en dålig vana av att fylla på högen alldeles för ofta, därav all stress. ;) Måste lära mig läsa mer än vad jag shoppar!
Sara

2012-08-15 ♥ 21:27:30
blogg: http://petitemari.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal