Breakfast

skrivet: 2012-08-04 ♥ 08:41:23
Hej hopp. Jag sitter med kaffekoppen i högsta hugg och försöker vakna till liv samtidigt som jag funderar över hur jag ska hinna boka in en klipptid hos min frisör när jag jobbar sex dagar i veckan och hon har stängt på helgerna... Och ska jag förresten tona det lite mörkare nu inför hösten? Eller låta det vara solblekt ett tag till? Och vilka skor ska jag ta i dag? Det nya blå eller ett par låga i ballerinamodell? Jobbiga grejer här!
 
Hursomhelst ska jag hoppa in i skåpbilen from hell om några minuter och köra mot metropolen Tibro, jobba några timmar och sedan köra hem hela vägen igen, slänga mig i soffan som värsta drägget och proppa i mig tacos. Haha. Lovely day!
 

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal