@ work

skrivet: 2012-08-01 ♥ 17:27:00
Att jobba helt ensam är verkligen tråkigt. Även om det betyder att man kan sjunga högt till radion, ta en extra fika om tiden finns och att man får bestämma hur dagen ska se ut helt själv. Faktiskt. Min litauiska personal är för tillfället i Norge och hjälper till så inte ens dem kan jag gå och prata med för att få lite mänsklig kontakt, haha. Men jag klarar mig bra ändå. Jag tycker om att hänga med mig själv. Och dessutom arbetar jag bättre när jag får vara ifred. Men på lunchrasten blir det riktigt långtråkigt, det erkänner jag.
 

Kommentarer
Clara Ringqvist:

Tack snälla fina du!
Så vackra kort du tar!

Svar: Tusen tack! :D
Sara

2012-08-02 ♥ 20:08:48
blogg: http://clararingqvist.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal