Jag ska bli blodgivare

skrivet: 2012-02-22 ♥ 16:59:35

Nu ska jag berätta en glad nyhet; jag ska nämligen bli blodgivare! För ett tag sedan skickade jag in en intresseanmälan och nu i eftermiddag har jag varit på intervju och provtagning. Allt såg bra ut så om ingenting konstigt visar sig på de andra proverna ska jag lämna mina första bloddroppar i april!

Jag har alltid beundrat människor som donerar tid/organ/whatever till okända människor och utan baktankar. Och eftersom jag själv har en familjemedlem som står på fötterna tack vare en annan medmänniska är jag oerhört tacksam och känner att jag vill göra det jag kan för att hjälpa andra i liknande situationer. Att kunna ge liv till en annan människa måste ju vara det finaste man kan göra.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal