2012.01.09

skrivet: 2012-01-09 ♥ 08:30:31
God morgon! Jag har sovit som en stock efter min myskväll igår. Badade fotbad, gjorde manikyr, pedikyr, ansiktsmask och massa annat behövligt. Så himla skönt! Och när jag vaknade idag tog jag en varm dusch i min nya duschgelé från Prada (har både lotion och parfym i serien men kompletterade med duschen igår). Sjukt lyxigt!


Idag hade jag ställt klockan på 06.00 för att gå upp tidigt och börja skriva på min essä men kom inte upp förrän 07.39. Riktigt fail! Nu puttrar i alla fall kaffebryggaren och jag ska komma igång direkt när detta publicerats. Tänkte börja med att göra en ordentlig tankekarta så att orden kan flöda lite lättare. Ämnet är så stort att det är lätt att sväva ut alldeles för mycket och det vill jag inte. Wish me luck.

Kommentarer
Marie:

SV: tack! Ser fram emot inlägget också:)

2012-01-09 ♥ 09:40:07
blogg: http://petitemari.wordpress.com
D A H L È N:

sv: tusen tack, så roligt att höra :)

2012-01-09 ♥ 11:18:37
blogg: http://carolinedahlen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal