RENSAR FÖR FULLT

skrivet: 2012-01-16 ♥ 14:00:36
Jag håller på och rensar i sovrummet. Började igår och fortsatte idag direkt efter jag kom hem från träningen. Det är så kul och ska bli så skönt att bli av med massa saker jag aldrig använder! Hittills har jag nog hängt undan över halva garderoben pga stora storlekar, hittat massa olika accessoarer som jag aldrig använder och rensat bland tomma parfymflaskor och massa annan bråte jag samlat på mig genom åren. Nu ska allt bort!

Ordning i lådorna har jag fått också.



Träningen gick jättebra förresten! Det var så roligt att komma igång men jag var inte alls i den formen jag var sist jag gymmade. Men det gör ingenting. Det skadar aldrig att börja om på nytt igen.

Kommentarer
Becca:

Brukar också rensa då och då - jag tycker att det är roligt haha.



sv: den 24 juni fyller jag år :)

2012-01-16 ♥ 21:45:44
blogg: http://isladebecca.blogg.se/
Josefine:

Oj vad fint det blev! Skulle också behöva få lite mer ordning på saker & ting :P

2012-01-17 ♥ 19:17:45
blogg: http://frokenjosefine.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal