SOURCE CODE

skrivet: 2012-01-04 ♥ 19:28:23
Jag ha varit lite tung i huvudet i eftermiddag. Vet inte varför men det har hängt i några dagar nu. Jag har försökt jobba på som vanligt ändå men idag tog jag mig lite ledigt och lade mig under en filt och hyrde filmen Source Code på digitalboxen. Den var faktiskt helt okej. Lite spännande, lite romantisk, lite cool och lite overklig utan att bli löjlig. Den handlar om en soldat i Afghanistan som vaknar upp på ett tåg i en annan mans kropp. Han får senare reda på att han skickats in i mannens medvetande för att kunna ta reda på vem terroristen är som sprängde tåget samma morgon. Det handlar alltså om en form av tidsresande och han har totalt åtta minuter på sig innan tåget sprängs och sedan måste han börja om igen. Lite dåligt sammanfattat men jag hoppas att ni förstår. Sevärd!


Kommentarer
Becca:

Hmm, en film som nog skulle passa mig. Älskar Inception!

2012-01-04 ♥ 21:44:15
blogg: http://isladebecca.blogg.se/
Anonym:

Hej!

Tänkte tipsa dig om en superbra sida där du kan tjäna pengar på din blogg så som jag gör!



Man kan tjäna upp till 70kr/läsare och det är busenkelt. Kika in här för att läsa mer om hur det fungerar och sedan bli medlem ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Kram!

2012-01-05 ♥ 01:32:52
Lilian som bor i USA:

Låter som en spännande film. Tack för tipset! /L

2012-01-05 ♥ 05:00:41
blogg: http://konstigalilian.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal