2011.03.05

skrivet: 2012-03-05 ♥ 20:10:36
Pust. Tänk att man har kämpat sig igenom ännu en måndag. Jag kände mig lite sliten i morse och skippade därför bussen, tog en lite längre sminkstund framför spegeln och brummade iväg till jobbet med min egna bil istället. Så mycket skönare! Dessutom kunde jag enkelt ta med mig radio, några varma tröjor och en filt till min frusna arbetsplats. Åt dessutom tacos till lunch och några kakor på hemvägen. Så i dag har jag mått rätt så bra. Kvällen avslutas med ansiktsmask och lek&bus med hundarna. Sova ska jag göra tidigt så jag hinner med bussen 05.56. Men jag är inte bitter... ;)


Kommentarer
Melissa - Livet i ett Fängelse!:

svar:

Tråkigt att du inte sett till den, här strålar den på sen i fredags, verkar inte vilja sluta än.



Ansiktsmask är skönt när man har slitna dagar, och tacos är ju sååå gott

2012-03-06 ♥ 09:20:04
blogg: http://lavali.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal