Ledig fredag

skrivet: 2012-03-16 ♥ 12:09:58
I dag är jag äntligen ledig. Det är så obeskrivligt skönt att jag inte ens kan sätta ord på det. Och trots att kroppen bara skriker efter vila så började jag dagen med ett yogapass klockan 7.00. Det är rejält jobbigt innan men när man är klar mår man jättebra! Sedan åkte jag hem, duschade och fixade till mig inför frukost på stan med min älskling. Vi tog varsin stor meny med juice, kaffe, ägg, fralla och yoghurt, supergott! Sedan gick vi till Stadium där jag köpte en ny träningstopp (ska visa vid ett annat tillfälle). Nu har vi precis kommit hem från ICA, plockat upp varorna och ska ta en kaffe och varsin kaka. Resten av dagen ska jag bara slappa och ta det lugnt. Behöver verkligen det.


Kommentarer
Jane:

Vilekn underbar fredag :-)



Ohhh Yoga..älskar det.. det är så underbart efteråt!!!

2012-03-16 ♥ 12:52:07
blogg: http://janearen.blogg.se.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal