Ulyana Sergeenko F/W 2011/2012

skrivet: 2012-03-19 ♥ 09:13:00
Hur kan jag ha missat Ulyana Sergeenko? En rysk fashionista/bloggare/fotograf/designer som släppte sin första klädkollektion i höstas och har kommit med en ny nu i år. Det är ju så sjukt snyggt att jag dör lite. Kanske inte speciellt unikt eller nyskapande men så välsytt och vackert att det liksom inte spelar någon roll. Vilka silhuetter! Bilderna nedan tillhör höstkollektionen. Älskar den röda klänningen, de ryska pälsinslagen och framförallt skorna. Ge mig!








Ulyana Sergeenko är dessutom otroligt vacker!


Klicka här för att komma till Ulyanas blogg.

Kommentarer
Emelie:

Svar: Haha ja jag vet. Det känns som testet av tårtan aldrig kommer bli av pga att det verkar så svårt. Då ger jag alltid upp innan jag ens börjat ;)



Jag håller med dej om TVD. Nu får dom gnistra till kärlekslivet lite igen. Går verkligen på sparlåga. Båda bröderna är ju heta som få :P Jag går dock igång mest på Damon ;)



Ps. Hoppas det löser sig med din jobb-situation. Jag förstår dej fullständigt. Jag hade nog aldrig klarat att vara borta så länge från mitt älskade hem. Idealet vore att jobba halvtid resten av livet... och ändå klara sig på den lönen liksom ;)

2012-03-19 ♥ 11:00:29
blogg: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Marie:

Hon är ny för mig också! Jag håller med dig, väldigt väldigt fint:)

2012-03-19 ♥ 18:42:52
blogg: http://petitemari.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal