Vad händer?

skrivet: 2012-11-21 ♥ 22:08:41
Förra veckan var jag lite nere och brydde mig inte om varken mig själv eller andra. Men i söndags fick jag tillbaks lite energi och klarade av en helt ny position på yogapasset på kvällen. Sedan dess har jag faktiskt hängt på gymmet varje dag för att träna upp mina stackars klena ben. I måndags tog jag ett varmt bubbelbad och tog hand om mig själv lite extra. I går läste jag ut en bok, började på en ny och gick en långpromenad i mörkret innan jag kollade Champions League-matchen mellan Galatasary och Manchester United. I dag har jag bakat tunnbröd, gjort nougatglass och nynnat på en ny favoritlåt som jag spelat på repeat och nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ser på Real Madrid som kickar ass med Manchester City.
 
Så... nu vet ni lite om vad som händer här hos mig. I morgon packar jag för övrigt in mami i bilen för att köpa adventsväxter till fönster och utekrukor. Mysigt!




(Nej, det är inga pannkakor - det är tunnbröd!)

Kommentarer
Sandra Marinoni:

Ta hand om dig!!!

2012-11-21 ♥ 23:50:46
blogg: http://marinoni.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal