FML

skrivet: 2012-09-02 ♥ 16:32:27
Så, i dag, dagen efter en 16 timmar lång möhippa, har jag alltså bokat in tre träningspass på raken med start kl 17.00. Hur tänkte jag där? Jo, jag har tjockat till mig så ordentligt på sistone att jag måste svettas av ett kilo eller två eller tre och jag tänker absolut inte slösa någon tid, haha. Egentligen har jag helt enkelt tappat all styrka och kondition efter att ha jobbat konstant i ett halvår och varit på en utlandssemester som resulterade in ännu mer slitenhet men nu är det slut på det! Inga mer försoffade dagar; nu ska jag börja röra på mig och det ska bli så himla skönt! Fast inte just i dag... Inte alls.
 

Kommentarer
erika:

hoppas du kommer igång med träningen!

2012-09-03 ♥ 09:00:18
blogg: http://www.erikasofies.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal