Long time no see

skrivet: 2013-04-13 ♥ 23:06:50
Hej, bloggen. Jag har missunnat dig igen. Först blev jag sjuk och sedan fanns det ingen ro i mitt liv att vare sig skriva eller fotografera. Det har hänt så sjukt mycket de senaste veckorna och jag har inte riktigt landat utan flyter i princip bara med på ett moln för tillfället. Saken är den att jag känner mig lycklig för första gången på riktigt länge och därför har jag ingenting att berätta om. Och det kanske låter konstigt men jag är en människa som använder ord för att ta mig igenom olika former av jobbiga/svåra/trista/gråa perioder. Och just nu finns ingenting som inspirerar mig att skriva. Just nu är allt perfekt.
 

Kommentarer
Emma:

Å har du hittat kärleken igen :)!?
Kul :)

2013-04-16 ♥ 20:53:46
blogg: http://princessemma.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal