Future Moscow

skrivet: 2013-02-27 ♥ 14:47:45
Jag har börjat läsa en ny kurs om samtida rysk kultur och litteratur. I dag har vi seminarium om konst och jag har spenderat hela dagen åt att titta på videoklipp, läst artiklar och funderat kring fenomenet postmodernism och allt som hör till den ryska utvecklingen inom kulturen. Jag fastnade extra mycket för klippet nedan som visas i samarbete med Triumph Gallery och är gjort av Alexey Beliayev-Guintovt. Jag älskar nyklassicism och den imperialistiska konsten (Imper-Art) eftersom den är så vacker och storslagen. Nuförtiden ska konst vara så ful, udda och förargelseväckande. Jag gillar den fina och seriösa konsten med integritet bättre.
 

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal