Bday outfit

skrivet: 2013-01-23 ♥ 10:17:00
I lördags fyllde jag 26 år. På grund av tillfälligt kaos i huvudet firade jag inte riktigt ordentligt men blev i alla fall bjuden på restaurang på eftermiddagen, glass på kvällen och taxiresa på natten. Det bästa är att jag inte har någon ålderskris som förra året. Mitt 26:e år ska bli världsbäst!
 
Hursomhelst, här är 95% av mig som nybliven 26-åring;
 
 
Poncho från Hollies (med pälskappa inunder pga minusgrader) / Älsklingsstövlarna från Scorett / Väska från Marc Jacobs
 
 
Min underbara blombukett. Tulpaner är min älsklingsblomma. Speciellt i vitt eller rosa/cerise. Tack mamma och mormor! ♥

Kommentarer
Anonym:

Fin blogg du har!

2013-01-23 ♥ 16:39:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal