Hallmöbler

skrivet: 2013-01-25 ♥ 13:00:33
Jag kan inte fatta att jag ska flytta om en vecka. Fredagen den första februari får jag nycklarna till min allra första, egna lägenhet. Det känns overkligt och surrealistiskt och trots att omständigheterna kunde varit bättre ska det bli en nyttig och rolig erfarenhet. Jag peppar mig själv med nya, fina möbler och funderar just nu på sko- och hatthyllor. Jag har hittat ett fint set på Mio som är lite shabby chic i vitt och ett ljust trä. Tror det får bli dem + ett par vita korgar att ha längst upp. 
 

Kommentarer
Emelie:

Tummen upp!! Snyggt! :) Man måste få peppa sig själv med inredning under dessa omständigheter ;)

2013-01-25 ♥ 19:36:33
blogg: http://sweetbutterfly.blogg.se
Jane:

Jättesnyggt! Vi har precis renoverat hallen och det blev också en vit hatthylla, men vi skippar skoställ :-)

Nu är jag ute efter ett litet bord och en vit stol som också ska stå i hallen :-)

2013-01-26 ♥ 15:35:04
blogg: http://www.nycklarilivet.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal