Nyårsresumé 2012

skrivet: 2013-01-01 ♥ 19:38:20
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag reste till Italien två gånger varav den ena tillsammans med en vän jag endast pratat med över internet (Sandra som gjort min fina design!) vilket var lite nervöst men slutade mycket lyckligt. Jag började ett nytt jobb, blev blodgivare och stamcellsdonator och började yoga regelbundet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig nyårslöften. Vill jag ändra något gör jag det direkt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin fick ett barn men annars ingen.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Italien två gånger; Sicilien: Palermo och Ustica & Kalabrienregionen där jag var i Tropea och på vulkanön Stromboli.
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? SOMMAR!!!!
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte, kanske 121212, det var ju lite roligt.
8. Vad var din största framgång 2012? Alltså, det här året har varit lite torftigt när det gäller framgångar. Jag vet faktiskt inte. Kanske att jag fick min personal till att kalla mig "princess" på jobbet? 
9. Största misstaget? Min packning till Sicilien. Hur fan tänkte jag?!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag blev stungen av en manet när jag badade i Mondello. Svinont!
11. Bästa köpet? Alla skor från Palermo och mitt fina köksbord.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Skor!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, bland annat när min sambo överraskade mig med jordgubbar och smält choklad och när jag fick ÄKTA sovjetmynt i present.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Cirkas med Pinup Girls. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Berg-och-dalbana här!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Studerat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tröstätit. 
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen.
19. Blev du kär i år? Nope.
20. Favoritprogram på TV? Homeland, Touch och Vampire Diaries.
21. Bästa boken du läste i år? Metro 2033 av Dmitrij Gluchovskij och Memed, My Hawk av Yasar Kemal.
22. Bästa filmen du sett i år? Taken 2, A dangerous method och Rampage.
23. Största musikaliska upptäckten? Nyusha!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Tulpaner.
25. Något du önskade dig men inte fick? En ponny.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jag firade ensam med en minichampagne och choklad och på helgen gick jag på restaurang med tjejerna.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Jag blandar alltid hejvilt; höga klackar och söta klänningar på jobbet och mysbyxor hemma. 
29. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner såklart. När min lägenhet varit nystädad. Och att se mina fina hundar leka och må bra. God mat. Kramar. Och så vidare. Samma som förra året.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Denna är lätt - Paul Wesley och Ian Somerhalder! Samma som förra året.
31. Vem saknade du? .
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina litauer.

Kommentarer
Sandra Marinoni:

hahahaha din packning <3

2013-01-02 ♥ 17:03:51
blogg: http://marinoni.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal