All work and no play

skrivet: 2013-06-28 ♥ 17:56:08
Jag hade en liten tanke om att få igång min blogg igen men det går långsamt... Men vad gör man när tiden inte finns? Jag får helt enkelt nöja mig med sporadiska inlägg här och där. Hursomhelst har jag mest jobbat sedan vi hördes sist. Jag har på både gott och ont hamnat på ett företag där man verkligen inte hinner med allt som behöver göras på åtta timmar utan verkligen får jobba häcken av sig. Men hellre det än tvärtom! Nu är det äntligen fredag eftermiddag och jag sitter med turbanen på huvudet för att strax fixa til mig och gå på min boyfriends fotbollsmatch. Sedan ska jag bara vila heeeela helgen!
 

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal