OMFG

skrivet: 2011-07-30 ♥ 20:21:30
Oh my fucking god, vilken god middag jag lagade förut. Jag fick för mig att försöka göra maträtten jag åt på Fataburen i tisdags (bilder finns här) med stekt kyckling, färskpotatis, sås och smörstekta grönsaker. Det blev givetvis inte exakt likadant men rätt så snarlikt och ska definitivt lagas flera gånger!



Ikväll myser vi i soffan med film och snacks. Jag ska nämligen jobba nästan varje dag de kommande två veckorna (är ledig i typ två dagar, dock inte sammanhängande) så det är lika bra att passa på. Är dock sjukt avis på mina kompisar som ska ut på sjön imorgon. Men det är bara att bita ihop och äta lite mer choklad. Förhoppningsvis är sommaren kvar om två veckor så jag också får lite ledigt i värmen.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal